Annorlunda födelsedags/fars dag firande...

Idag firade vi pappa som fyller år imorgon, och dessutom Fars dag... I mälarhöjdens ishall. Ett ganska annorlunda firande, men ändå väldigt trevligt!  Eftersom att Pysen spelade sin andra match med A-laget (Nyköpings Hockey) passade vi på att ta massa flugor i en ishall. Blev ganska många som kom: Morfar, Elsie, Susan, Wille, JanE, Farfar, Annelie, Ballo o så vår familj såklart! :D Mamma packade fika innan vi åkte hemifrån, så i pausen fick vi lussebullar, julmust, pepparkakor o massa annat gott! Jättetrevligt!
Matchen vann NH men 6-3. Jättenära att Pysen fick sätta den ett par gånger! Måste säga igen att jag är stolt över min bror!

Nu har vi mellanlandat i Tumba för att gratta Kjelle på fars dag! Ska snart vidare till Trosan för att äta fläskfilé med familjen!

Just nu försöker jag få ihop en liten resa till London! Har kollar flyg+boende, och har kommit fram till att det kommer kosta mig ca 700 för 2 nätter, och då är flyget inräknat. Hoppas att jag kommer iväg snart! Saknar Liza så mycket, o det är jobbigt när man inte kan ta moppen till VHD som på äldre dar (Oj vad gammal jag låter!) Ska bara göra några sista checkar innan jag bokar!

"The more I bless, the more I bleed.. for you"

XXX


Kommentarer
Postat av: Anonym

verkar alltid missa sådana här events. du får skicka ett sms nästa gång o uppdatera mig om vad som händer! :P

2009-11-14 @ 22:12:50
Postat av: angee

ja verkar alltid missa sådana här events, du får skicka ett sms nästa gång och uppdatera mig om vad som händer! :P kraam

2009-11-14 @ 22:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0