En väldigt trött Jenny...

Idag har jag jobbat 9 ½ timme. 8-17.30. Det gjorde mig ganska trött.. Efter jobbet åkte jag direkt till Rosvalla för att se brorsan spela med a-laget. Patrik fick vara med i första perioden sen fick han vila resten av matchen, eftersom tränaren gick ner på två femmor. NH vann med 5-3. Bra jobbat grabbar. 936 pers på matchen.. snart går NH om södertälje i snitt-publiksiffra...

Igår fyllde Nathalie år! Grattis! <3 Var hemma hos henne och blev bjuden på tacos och cheesecake! MUMS! Var väldigt trevligt även om vi var totalt 8 pers... Hon fick en likör (flaskan var klädd i leopardmönstrat tyg) Och två Snopp-tvålar. xD

När jag kom hem skulle jag ringa Iain som också fyllde år. Har tänkt att jag ska göra det ända sen i typ oktober... Lagom nervös hela dagen. Så tänkte jag när jag kom hem: Jag ringer kl.22... Sen tänkte jag: när Patrik sätter sig vid datorn och spelar musik.. Så gjorde han det, o då tänkte jag: Okej, 22:22 ringer jag.. Så blev den 22:22. O så ringde jag..:
- Hey, it's Jenny...
- Hello..(lät nästan som att han undrade vem det var)
- Happy birthday!
Sen fattade han vem det var som hade ringt.. Han blev jätte förvånad och väldigt glad över att jag ringde.. Han sa att det var "the best thing".. Det gjorde mig väldigt glad. Vi pratade i ungefär 10 minuter. Väldigt trevligt. Fast jag var så nervös. När han frågade hur jag mådde hann jag inte ens säga nåt förrän han frågade om jag var nervös. xD Men det gick ju faktiskt bra! :) Jag vill åka till London snart! Så kan jag träffa både Liza o Iain! :D

Kanske skulle lägga sig snart?

" Hush little baby don't say a word."

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0