Fy faaaaaan!!

Halloween blev trevlig. Middagen lagades av syskonen Ohlson, och blev suverän. Räkcocktail till förrätt (skinka för oss som inte äter skaldjur), fläskfilé med vitlök o potatis o hallontårta till efterrätt. När vi ätit klart åkte vi vidare till Tedh...

Där satte vi igång "The last house on the left". Jag säger bara det! SE DEN INTE!! Jag brukar oftast kunna tänka: "det är bara på film" o sen släppa det som händer. Men i början/mitten av filmen är det en scen där en flicka blir våldtagen i skogen. Jag höll för öronen hela scenen. Den fick mig verkligen att må riktigt illa. Satt och tänkte: jag kommer spy, jag kommer spy, och fick nästan kväljningar av att tänka på det. Efter en stund till blev det kiss-paus, men när vi var klara på toan kunde jag inte titta vidare på en gång. Frågade om nån kunde tänka sig o gå ut en stund o det slutade med att alla 5 gick ut o ställde sig i duggregnet. jag kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna. Jag tänkte så myket på den scenen och att det faktiskt händer dagligen. 
Det bästa med filmen är att föräldrarna tog revanch. (förlåt om ja avslöjade slutet)
Även nu, dagen efter, mår jag dåligt av den delen av filmen.

Tror att andra halvleken av IFK-AIK har börjat nu. Första halvleken var ganska bra. Får väl låta resultatet avgöra vilken tid vi åker hem till Trosa idag. Vill ju helst inte åka hem om AIK åker på stryk, med tanke på att både mamma och brorsan är Gnagare.. Ska väl kolla vidare o se hur det går!

Imorn ska jag ha min nya bebis hemma hos mig: Lycke. <3 Ska bli jättemysigt!

"Here i am composing a burlesque"

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0