Good News/Bad News...

Man börjar ALLTID med "The bad news": Imorse fick mamma ett samtal på mobiltelefonen. Hon fick veta att Signhild hade gått bort. R.I.P! Nu mår hon iallafall bättre! <3

Sen tar man "the good news": Jag läste på metallicas hemsida att dom planerar att åka till Europa och Latin amerika på turné! Förhoppningsvis tar dom en vända förbi Sverige. Om inte annat lär dom väl åka förbi London, o då kan ni ge er fan på att jag kommer vara där. Om inte annat kanske jag går på båda spelningarna.. Jag hoppas jag har råd i allafall! LÄNGTAR SOM FAN!

Igår jobbade jag på Sunlight igen! Det blev en riktigt trevlig kväll faktiskt. Med undantag för folk som inte kan bete sig bland andra, speciellt inte efter att dom fått i sig alkohol i kroppen. Men men. Efter ett 10 timmar långt arbetspass var jag ganska trött. Skönt då att mitt sovrum låt ca 60 meter ifrån köket. Sov kvar på hotellet. Det värsta efter en sån kväll som var igår  är att jag har så himla svårt att tagga ner. Först pratade jag och Johan i telefon i typ 40 minuter, o sen tittade jag på tv i nästan 1 timme. Sen kunde jag sova. Skönt att vakna o bara gå ut o ha frukosten färdig-lagad. :)

Idag är det familje-derby: SSK-Brynäs. Kan bli spännande. Dessvärre går matchen bara på säsongskortet, så jag får väl hålla koll på Texten.

"And you can tell anybody, this is your song."

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0