Grått...

Nu känner jag verkligen att det är höst och mörkt... Blir lite deppig den här perioden på året. Tänker på så mycket. Jobb, relationer, livet o.s.v. Mycket frågor och tankar. Just nu längtar jag bara bort.. Bort ifrån det här äckliga jävla mörkret o kylan. 
Jag vet inte hur jag ska göra för att bli av med alla tankar. kanske skulle göra ett nytt försök på att börja skriva ner det jag tänker. Skriva ner frågor och tankar sen försöka svara på dom så gott jag kan själv. Sen kanske ta hjälp av någon.

Längtar till London som fan! Får väl se när jag kommer iväg..

Märker att jag inte har så mycket att skriva om.. Uppdaterar så fort jag orkar..

"Was this over before, before it ever began"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0