Lunarstorm.se

Igår kväll fick jag för mig att logga in på min gamla Lunarstorm-sida för första gången på typ 2 år. Gick igenom alla mina blogg-inlägg där. Kan säga att jag hade ganska roligt igår kväll. Funderar på om jag ska kopiera några rader hit ibland så ni får veta lite om mig som "ung" också. xD Det är verkligen jätteroligt att läsa gamla dagböcker och sånt. Eller ibland lite tråkigt också: "Hej dagboken, idag har dom bara retat mig lite i skolan. Sen ska jag vara med Ange". Och folk säger att de unga åren var så bekymmersfria... Inte för alla...

Idag har varit en riktigt seg dag. Har varit supertrött, och nu har jag dessutom lite ont i huvudet.

Hockey idag. Södertälje ligger under med 6-1 just nu. I periodvilan brukar Canal+ alltid ha intervju med en spelare i varje lag. När det var SSKs tur sa kommentatorn: "Och här kommer Linus Videll..." "NÄÄ Hallin!!" hör man Per Hallin nästan skrika åt den stackars kommentatorn. Jag tycker ju att det är riktigt härligt när man får se lite känslor i hockeyn. I andra perioden tog SSK time-out. Då fick man se STORA geser och tydliga ansiktsuttryck som visade både frustration och ilska från tränaren Peter Popovic. Jag gillar honom skarpt som tränare. När jag har hört intervjuer o liknande tycker jag han har mycket bra att komma med. Han försöker inte låta "överproffsig" utan säger precis vad han tycker och tänker, utan att på något sätt förfina det. Härligt alltså!

Här kommer iallafall ett gammalt inlägg ifrån Lunarstorm:

10 Maj- 2003

"Hello........ ja älska hockey mer än allt annat..... Foppa e bäst, ”Z” e söt, Sundin e oxå bäst, Hannula e bra, Tellqvist e typ as bra, och salo e oxå bra......
Mamma fyller idag........
GRATTIS PÅ DEJ!"

"Tell me does your sun still shine
Come squeeze the world and drip it down my throat"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0