Pinsamt värre...

..för de stackars barn/ungdomar som "hänger" utanför ICA Trossen i Trosa. Jag skäms för deras skull, o inte bara för att dom "hänger" o tror att det är coolt, utan för hur fan dom beter sig. Skräpar ner hela entrén, röker/snusar, spottar på marken (vissa även inomhus), väsnas och irriterar folk som går förbi. För att inte tala om hur ovårdat språk dom har. Dom flesta som känner mig vet att jag är ganska duktig på att svära, men dom här ungarna är ju mellan 11-17 (svårt att hitta kompisar i sen egna ålder kan man tro.) Och det låter RIKTIGT illa. Visst, när jag gick i högstadiet sa jag Fan, jävlar o helvete. Inte för att det är okej, men orden som dom här barnen använder är riktigt vidriga. Var är världen på väg?
Tror jag börjar bli lite gammal...

Imorn ska jag ha Lykke igen! :D Wohoo.. Sen ska jag vidare till Tumba.

Sitter o försöker få tag på Liza, vilket inte är världens lättaste. Vill veta hur allt har gått idag. Saknar allt för mkt!! Men förhoppningsvis kan jag åka snart! Håller tummarna... Undrar om hon tror att jag har blivit tokig när hon ser sina 11 missade samtal + 1 sms... xD

Funderar på ett avsnitt heroes innan jag lägger mig... Blir ju oftast fler när man väl börjat titta...

"Life it seems, will fade away
Drifting further everyday
Getting lost within myself
Nothing matters no one else"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0