Skumt...

Jag är ganska känd för att ha knasiga drömmar. Verkligen helt störda. Självklart kan jag inte låta bli att berätta dom heller. Drömmen jag hade i natt var inte så sjuk som de flesta av mina drömma, men den kändes så verklig.
Den handlade om att Johan och jag hade gjort slut nyligen =/ Men så fanns det en kille som var kär i mig... Han gjorde allt för att få mig, och jag tyckte ju faktisk om honom. Men jag ville inte ge upp hoppet om Johan och mig. Jag försökte verkligen med den "nya killen" och började umgås med honom. Han berättade för mig hur lycklig han var med mig och hur mycket han älskade mig, och det gjorde mig lycklig när han sa så. Ändå fick jag ångest när han försökte kyssa mig, för jag tänkte ju att jag fortfarande älskade Johan. Eftersom jag inte visste hur jag skulle göra gick jag till ungdomsmottagningen för att prata med någon. Precis när jag förklarat för kvinnan som jobbade där blev vi avbrutna, och det visade sig vara den "nya killens" mamma som jag pratat med.
Senare träffades vi i området där han bodde, och satt på en bänk. Då kom en äcklig farbror dit o började ta på min arm. Jag bad honom sluta men han fortsatte ändå. Så jag sa åt honom flera gånger, och sen slog jag till honom så han tappade en av sina nyskrivna låtar (han var tydligen en känd låtskrivare) så han blev arg och började hotas. Vi sprang hem till "killen" o gömde oss i hans rum, men farbrorn visste var vi var, så han kom dit. Som tur var lyckades vi reda ut situationen. Sen gick vi ut till en stor gräsyta dör vi "hängde"... Sen vaknade jag...

När jag och Nathalie var på IKEA idag såg vi en kille som var lik honom.. Killen i drömmen var typ lik Taylor Lautner ( som spelar Jakob Black i Twilight) Helt skumt...

Mne men.. Kanske ska ta o lägga mig nu..

"All my life, i've prayed for someone like you, and i thank god that i, that i've finally found you..."  <3


XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0