Super Mario Bros....

I fredags köpte jag och Johan Super Mario Bros till mitt Wii.. Så jävla bra spel! Det är typ som det gamla mario, fast nytt, och så kan man vara 4 pers samtidigt. Spelade på kvällen i fredags och det var super-kul!

Helgen har gått JÄTTE FORT! Har egentligen inte hunnit med något speciellt heller. Planerade inför trysil igårkväll. Och idag har vi bara åkt från tumba till trosa och gått på marknaden i typ en kvart. Efter det var det TV-spel o mat som gällde. Sitter fortfarande kvar här. Ska väl gå o lägga oss snart antar jag. Ska ju ha Lykke här imorn.

Läste i veckan att Metallica INTE kommer till Sverige under deras kommande fortsättning av Death magnetic-tour. Hoppas dom kommer till London iallafall då, så kan jag åka dit och titta på dom.. Lovar ett det var den där dansk-jäveln till trummis som bestämde de där. Men men, det spelar egentligen ingen roll.. Jag SKA se dom snart igen!!!

Färgade mitt hår igår. Det skulle bli mörkbrunt men det blev typ "ljus-svart". Man ser att det är brunt när det lyser på håret. Jag blev nöjd iallafall. :) Lite ovant nu bara när jag har varit nästan blond i 3 månader. Ska klippa mig på tisdag så vi får väl se var de slutar... Jag har ju faktiskt fått ganska långt hår nu, och det tar sån jävla tid för mitt hår att växa. Tänkte korta ner min lugg lite men sen bara toppa resten så mycket det behövs.. Sen ska jag nog försöka låta bli att färga ett tag...

"Lay beside me, tell me what they've done...."

XXX

J<3J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0