Blonder..

...


Blev som  sagt lite ljusare än vad jag hade tänkt mig, men jag är faktiskt nöjd :D

Idag har varit en riktig slappar dag. Lunchen köptes får Robbans pizza, och sen har jag bara suttit vid datan under tiden Johan har spelat TV-spel... Sen har jag ju hjälpt "svärmor" att fota några saker till tradera.  
 
Kom precis tillbaka efter lite shopping i Tumba centrum. Hanldade lite mer än vad jag hade tänkt från början. Jag var ute efter en foundation och en deo, men kom hem med: Foundation, deo, puder, smink-svampar, en till foundation, ett medlemskort på H&M och en påse lakrits! Allt detta för "bara" 341,50. Ska försöka att dra ner på utgifterna lite! Blir iaf ingen mer shopping på ett tag...

Blev uppringd av Sunlight idag! Har fått ytterligare 3 dagar att jobba, varav 2 dagar blir frukost. (TIDIGT) Ska bli kul att lära sig hur det fungerar också!

Ikväll får vi lax med potatis, limesås och tomat/mozzarella till middag. Har varit sugen på det i över en vecka i streck nu. Ska bli super gott!

Om man kanske skulle gå och vara lite social med Yupi också! <3

"Here i am, on the road again...."

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0