Det kommer en tjockis Nisse!

Jaa här kommer en tjockis! Åt ägg, bacon o vita bönor till frunch. Efter det åt jag lite godis och drack cola. Kom hem från affären för 20 minuter sen o jag fick med mig Ben&Jerry's - chocolat fudge brownie och en halvliter cola... Måste verkligen göra något åt detta. Har gått upp ca 6 kg på ett år snart..

Jag har väldigt svårt att hitta motivation för att komma igång, och dessutom svårt att stå emot sötsuget. Att komma igång och träna är svårt. Helst av allt vill jag ju börja simma, men att komma iväg till simhallen är väl det största problemet. Och pengar såklart! När jag väl är i poolen simmar jag och tycker att det är underbart skönt. Köpte ju vattentäta hörlurar med fodral och om ni visste hur härligt det är att simma med musik  i öronen...

Det här med vikten då.. Ibland känner jag mig jättetjock och helt uppsvullen, men andra gånger att det faktiskt inte är så farligt. Idag känner jag mig som en riktig tjockis. Kanske med tanke på fett-frullen jag åt imorse.

Har du några tips för att komma igång är det bara att lämna en kommentar.. HJÄLP MIG ATT KOMMA IGÅNG!

"Älskade ängel...."

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0