Kul..

Idag åkte jag till skärholmen runt 15-tiden. Träffade Nathalie och vi gick och åt direkt. Vi vandrade vidare till panduro där julklapps-shoppingen började! Fick lite beslutsångest, så jag fick fundera en stund. Eftersom Natta var tvungen att jobba fick jag gå på jeans-jakt själv. Började på NewYorker men det gick inget vidare.. Efter en depression och 1½ timme senare hittade jag faktiskt jeans på Cubus! Dessutom fick jag ett linne på köpet! Supersnyggt tycker jag! :D

När jag väl hittat det jag ville ha gick jag till ur&penn för att hjälpa Natta en sväng, men jag satt mest. Hade rysligt ont i fötterna! Blev lite jobb iallafall. Efter stängning åkte vi vidare till Kringlan i Södertälje som hade nån "special-kväll" med massa erbjudanden, bjöd på dricka o kakor o hade dessutom öppet ända till 22. Även där lyckades jag hitta ett par jeans!

Under kvällen hade jag och Natta en liten diskussion: I Snobben finns ett Halloween-avsnitt där Linus hoppar ner i en lövhög samtidigt som han håller i en klubba han ätit på. När han kommer upp säger han enligt mig: Hoppa aldrig i en lövhög, med kladdig klubba. Nathalie, däremot, var helt säker på att han säger: Hoppa aldrig i en lövhög medan du äter klubba. För att göra det lite spännande slog vi vad om 50 kronor och lät Tedh avgöra vad han sa. Desvärre behövdes inte ens hans hjälp. Nathalie hade faktiskt rätt....MEN.. Det visade sig också att det var andra röster på DVD:n Natta hade köpt, än på min (jättegamla) VHS jag har hemma, och även andra repliker på sina håll. Så nu återstår det att se vad Linus säger i min film. Vi bestämde att vi ska se vad han säger där först innan vårat VAD är avgjort.
Vi avslutade kvällen med att titta på ett par avsnitt med Snobben, och sen kom Johan och hämtade mig efter jobbet.

Kom hem och skulle visa mina snygga kläder jag har köpt idag. Skitglad över mina 3 plagg. Men det första jag fick höra var: Konstig. Sen skulle jag visa resten, men då var Mr. Sims3 inte särskilt intresserad. Hann bara visa 1 par av jeansen.. =/ Men men.. Är man upptagen med att bygga hus så är man..

Nu känner jag för att bortsa mina tänder och nanna kudden.. Sov så sött alla!

"The higher you are the farther you fall..."

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0