Shopoholic?

Det där med att det inte skulle bli shopping på ett tag var en lögn.. eller det blev bara så.. Var på IKEA med Nathalie idag. Köpte: 2 shampo-flaskor, 2 balsam-flaskor, en med shower-gel och en knivslip. Köpte dessutom lite gott i IKEA-FOOD hörnan. Dessutom lyckades jag komma hem med ett par skor. Snygga som fan för 200. Helt okej pris...
Nu får det faktiskt räcka om jag ska ha råd att åka till London! Det är det jag prioriterar just nu!

Fick en riktigt London-känsla igår. Känns skönt att johan börjar bli lite mer sugen på att åka också. Härligt o slippa flyga själv också! Men man vågar ju inte hoppas för mycket. Längtar dit iallafall! Nu är det exakt ett år sedan jag och Liza var där för första gången tillsammans! Får hoppas boendet blir fixa snart så vi kan glida över :)

Får ju inte glömma att tillägga att SSK vann med 5-0 mot MODO i lördags!! Nu jävlar!!

Ska snart dra vidare mot Trosa och vänta på att Johan kommer hem ifrån jobbet (ca 01.00) sen kanske vi ska titta lite mer på vänner! Åker med pappa från östertäje! :D

"I'll be there for you..."

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0