This is halloween!

Jaa idag är det halloween! BUS ELLER GODIS!

Tyvärr blir det ingen maskerad för oss, men istället ska vi få middag lagad av de tre Ohlson-syskonen!

Var på Tedh's spelning igår! Det lät riktigt bra faktiskt, även fast jag inte är något större fan av just den typen av musik. Sen var det fler band som spelade.. Vissa av dom var något psyko. En kille i ett av banden gick fram till en skyltdocka som stod på scen (troligtvis för reklam) o började typ hångla med den.. Lagom creepy. Sen var det en trummis i ett annat band som var ännu läskigare: han hade typ dreads/rakad på sidorna, någon typ av handledsskydd för gothare, o ett svart munskydd. Honom kan jag få mardrömmar av.
Synd att A Lullaby for her grave (Tedh's band) inte gick vidare.

När vi kom hem bestämde jag mig för att göra ett nytt Body-test på mitt Wii. Blev nästan lite nervös när det var vägning. Men det visade sig att jag hade nått mitt 2 veckors mål... På en vecka!!! :D Så den här veckan har jag gått ner 1 kg. Troligtvis kommer väl de första 2-3 kg gå ganska fort men sen brukar det väl gå lite trögare. Men men.. Jag blev glad när jag såg reultatet! DESSUTOM ligger inte jag på "overweight" längre! :D Tjohoo!!

I onsdags fick Patrik vara ombytt för A-lagsdebut. Mamma sa att det kanske inte skulle bli så många byten för brorsan.. Men Pysen fick göra 5-6 byten... Och ett MÅL!!! Sen kunde man läsa i Sörmlands nyheter:

"När A-lagsdebuterande inhopparen Patrik Karlkvist snodde åt sig pucken och skickade upp den i närheten av krysset var desto mera distinkt. Snacka om succédebut!"

Jag är riktigt stolt över min bror! Jag hoppas han får göra fler matcher med A-laget snart! :D

Dax o göra lite lunch, sen får vi se vad dagen har att bjuda på!

"Everybody scream, it's almost Halloween!"

XXX

Brorsan som fick göra mål för a-laget!

Kommentarer
Postat av: Marre

Hejdär snygging! :)

allt bra med dig?

massa kramar

2009-10-31 @ 17:58:35
URL: http://marythemamster.blogg.se/
Postat av: Marre

Hej! :D

Härligt, här är det bara bra. Jobbar på som vanligt, är sambo & mår allmänt bra :) Vad gör du nu för tiden då? Krams!

2009-10-31 @ 20:17:29
URL: http://marythemamster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0