WOHOOOOO!

Idag är det måndag! Och om en stund ska jag träffa Liza o Matt i stan! :D :D :D Som jag har längtat alltså! Ska blir riktigt trevligt! <3

Jobbade på hotellet i helgen! Lördag kväll var det trerätters med kräft-smörgås till förrätt, oxfile med pot.gratäng till varmrätt o glass med varma hjortron till desert! :D Det gick riktigt bra faktiskt, även fast jag inte har serverat sen 3 år tillbaka.. 23.30 var det dax att gå til rummet och sova, men det gick ju inte så lätt med högljudda grannar och ett live-band som spelar hög musik. somnade väl runt 02.45.. 06.00 ringde klockan och sen det bara att gå upp igen o göra frukots åt de 100 gäster vi hade på hotellet. Det gick minst lika bra som kvällen innan. 

P.g.a den sena natten i lördags var jag jättetrött imorse när jag skulle gå upp. Snoozade i nästan 2 timmar. Blev väckt av pappa som hade gjort en riktigt god frukost till oss. Varm choklad med vispgrädde o ungs-rostade mackor! MUMS! Tack så mycket! <3

Kanske skulle byta om så vi kan åka snart! :D

"Set sail to sea, but pulled off course by the light of golden treasure..."

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0