Are you satisfied?

Snacka om att ha svårt att börja någonstans. Har suttit i 5 minuter o bara försökt komma på nån bra första mening i detta inlägg. Vet inte om det är för att jag har mycket i huvudet eller tvärtom xD

Känner verkligen att jag måste åka till London snart! Saknar Liza något fruktansvärt o känner att jag verkligen behöver prata av mig med henne! Inte för att jag inte har nån annan att prata med utan för att hon är den som verkligen förstår sig på mig. Vet inte hur det gick till, men vi bara förstår varann så bra. Ibland räcker det med att bara sucka lite lätt, så vet hon att det är något jag funderar på. Vi tänker väldigt lika!
Dessutom måste hon ju få sin (jätte-försenade) födelsedagspresent!! <3

Jag älskar dig! <3


Häromdagen frågade mamma om jag och Johan skulle vara intresserade av att åka till Barcelona i vår och kolla på fotboll och Zlatan. SJÄLVKLART!! Skulle vara riktigt häftigt att få göra en sån resa! Lite skillnad på publiksiffran där och i Sverige! O skillnad på kvalité när det gäller spelet också!

Drömde om Zlatan inatt..

Ibland önskar jag att känslor hade ord... Känslan av speciell musik, eller något man ser eller känner..
Jag vet att det låter konstigt, men jag önskar att jag kunde beskriva känslan jag har i kroppen nu när jag lyssnar på Metallica-Bleeding me.. masterpiece de är det närmsta jagkan komma att beskriva.. Underbart bra låt med en sjukt bra text och musik. O James röst...

Nu har jag inte tid med detta längre.. Måste packa. Bussen går om 30 minuter!

Caught under wheels roll
I take the leech
I'm bleeding me
Can't stop to save my soul
I take the leash that's leading me
I'm bleeding me
Ooh, I can't take it
Caught under wheels roll
Oh, the bleeding of me
Oh, the bleeding of me

http://www.youtube.com/watch?v=ftV_XepIwpo&NR=1

"Thank you, we love you, Good night!"

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0