Ett till mongo i huset...

Hittade de där inlägget som jag lyckades radera! xD här kommer de...


Idag har jag jobbat hela dagen.. Ändå sög det inte.. Har ju London att se fram emot. Kan inte sluta tänka på de!
Kom precis på att det är mindre än en vecka o 12 timmar kvart tills vi lyfter.
Dessvärre kommer jag att sakna Johan något otroligt. Först åker vi till London i 5 nätter, o sen åker han till Trysil över påsken. Johan kommer hem på en måndag och börjar jobba på tisdagen.



Idag pratade jag och Johan om att flytta hemifrån, och skaffa lägenhet. O senare på kvällen ringde nån skåning om Allt I Hemmet (en tidning) o den handlade om inredning. Känns som att det borde dra ihop sig snart! Skulle vara så skönt med nåt eget. Så man kan få börja inreda, o flytta. Vi är iallafall överens om att ha ett 50-tals kök. Kan bli jävligt bra.

Hockeyn gick ju inte så bra idag.. Torsk.
När Patrik kom hem från sin hockey hade han Adam med sig. Jag som stod och lagade mat sa att jag inte hade gjort mat så det räckte till alla, eftersom Pysen inte gillar thaigryta och eftersom jag inte räknade med att vi skulle få gäster. Då sa Pysen: "Ett till mongo i huset"..  Jag som stod i min egna lilla värld sa bara "Mmm" lite glatt.. Sen kom jag på vad jag hade sagt. Innan jag hann säga nåt sa Pysen " Schysst" xD Ganska roligt...

Har bestämt mig för att se metallica igen 4.e maj! Jenny älskar James! :D




I open just in time to say goodbye...

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0