Värdelöst..

Jahapp.. Nu va det bara snart ett halvår sen jag bloggade.. Inser nu hur fort tiden går. FÖR fort. Vad har hänt senaste halvåret då?

1. Jag har tagit körkort. 4:e gången gillt tror jag man säger.

2. Jag har fyllt 20.. Även fast jag får handla så mkt jag vill så systemet har jag ändå inte varit full. Har lyckats samla ihop ett litet spritförråd i bokhyllan. 

3. Jag har vinkat av Liza som numera bor i London. Saknar henne så förjävligt, men samtidigt är jag så lycklig för hennes skull. kommer snart och hälsar på!

4. Har varit på Gran Canaria med min älskling. Hade en hel vecka bara för oss.. Åt massa god mat, va på delfinsafari och blev attackerade av en rocka. Helt underbart!

5. Var i GBG i helgen: Liseberg, scandic-frukost o barn som kräks. Blev en riktigt bra helg (utom det sist nämnda)


Idag var jag på hockey med min kära mor. SSK mötte Rögle. Matchen började jättebra. Kul och spännande hockey, men med ett orättvist 0-1 efter första perioden. Andra perioden började kankse inte lika starkt men SSK lyckades kvittera till 1-1. Måste säga att jag är imponerad av Linus Klasen! Även Jens Olsson, som kämpade på riktigt ordentligt. I tredje perioden fick SSK straff, som Linus fick lägga. Rikigt snyggt faktiskt! 2-1 fram till 18.18 in i tredje. Klart som fan kvitterade Rögle, och tog sista pinnen i Sudden. Får väl se hur resten av säsongen kommer se ut!

Har (minst) 3 blåsor i munnen som gör riktigt ont. =/ Hoppas de läker snart!

Får gratulera Tedh o Nathalie som har stått ut med varandra i 3 år nu xD <3

Nu tror jag det är dags att lägga huvudet på kudden.. Godnatt

Where's your crown king Nothing?

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0