I think i should know...

Det är en förbannat bra låt det här: 3OH!3 ft. Katy Perry - Starstruck :)

Igår var en premiär-dag:

1. Johan tog ut sin älskling på en åktur. Älsklingen i det här fallet var hans Corvette. Jag fick också följa med. :)

2. Säsongspremiär mot Valla!

Det var riktigt kul att se Johan så lycklig o mysigt att åka Corvette. Vi åkte runt i typ en timme och Johan körde mig till matchen. Blev upptaggad som fan. Samling, ombyte, uppvärmning, samling igen sen AVSPARK.
Jag började på bänken eftersom jag har benhinneinflammation och inte tränat i veckan. Första halva-halvleken var vi gryyyymt bra! Sen kom Valla in i matchen lite mer. Efter pausen spelade vi ännu bättre. Vi vann matchen med 3-0! UNDERBART!!!!! Hörde att en Valla-supporter sa: Team ROSA var bättre än er idag, till en Valla-tjej.

Idag är näst sista dagen med Lykke :( Min lilla bebis!

"This time, please someone come and rescue me"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0