KICK-ASS

Igår var jag på heron med två av mina favvo-killar: Johan och Karlsson. Vi såg filmen Kick-ass! Andra gången jag såg den på bio men jag skulle lätt kunna betala igen för att se den på bio. Så jävla bra film! MÅSTE SES!
När jag såg filmen med Liza första gången sa hon att hon tycker att han som spelar Kick-Ass (Aaron Johnson) är snygg. Först tyckte jag att hon var knasig men nu håller jag faktiskt med henne. Idag skulle jag kolla vem killen är och fick veta att han är brittisk! Bara det gjorde mig förvånad. Han är född 1990 och redan förlovad. MED EN 43-årig KVINNA!!!! Killen är en snygg, känd skådis, kan få "vilken tjej som helst" och så väljer han en tant! (sorry morsan <3) Helt galet!!

i'm kick-ass

Känns som att det börjar bli dax att hoppa i säng snart. Blev ju knappt 5½ timmars sömn i natt och sen har det varit full rulle med hundarna. Även fast jag har sovit totalt typ 2 timmar under dagen/kvällen så är jag fortfarande jätte trött!
Hoppas på att kunna ut o jogga imorgon iallafall! :)

Mot sängen, och vidare!!!



XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

TANT????

2010-04-16 @ 23:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0