Knorr

Hujj vad mätt jag är. Men man kan inte få mig att sluta äta när det står pepparsås på bordet! Knorr har en pepparsås på tetra som bara är att värma. (Ja jag vet, dubbelmoral, jag äter i vanliga fall inte halvfabrikat) men den såsen än SINNESSJUKT god! Speciellt tillsammans med vitlökscremefraish! Kanske ska berätta att jag är sås-oman nummer 1! Jag äter sjukt mycket sås till min mat och ber alltid om lite extra sås! Men det gör ju maten så mycket godare! MUMS!

mmm

Har brännt en väldigt bra skiva med musik som är så långt ifrån metallica man kan komma (trodde aldrig den dagen skulle komma). Lyssnade på den här musiken i London och har lyssnat rätt mycket på Capital FM (radiostation i London) som spelar de flesta av dom här låtarna. Påminner mycket om mitt senaste besök i London som faktiskt var det bästa! Inte långt efter (eller jämsides, eller hur fan det stavas?) kommer förra årets resa! :)
Just nu spelas låter fireflies! Först gillade jag inte den låten, men efter att den spelades ett par gånger under våra "roadtrips" så mår jag väldigt bra av att lyssna på den!
Saknar London och Liza! My BFP! <3

"It's hard so say that i'd rather stay awake when i'm asleep, cause everything is never as it seems"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0