Lårkaka

Eller kanske skulle säga höftkaka? Igår spelade vi mot gnesta på hemmaplan. Sista träningsmatchen innan säsongen börjar. Jag är väldigt nöjd med min insats och jag tycker att hela laget spelade bra. Tyvärr visar inte siffrorna på samma sak: vi förlorade med 7-2. Lotten stod i mål och hon var jätteduktig!
Nu behöver jag bara träna upp kondition och snabbhet så tror jag att det kan gå bra för mig den här säsongen. Jag har fått spela väldigt mycket ytterback på träningsmatcherna. Första matchen tänkte jag: Snälla låt mig inte vara back, jag vill inte vara back. Men jag känner att jag börjar hitta min position och faktiskt vill spela back. Trodde aldrig att jag skulle säga det själv.

I lördags skulle Johan på avskedsfest för sin chef så jag åkte hem till Faster Susan. Hon fyllde år igår men eftersom jag hade match täntke jag åka o "fira" henne en dag tidigare. Det var väldigt trevligt. Vi fikade och pratade massor. Stannade över natten och åkte hem till en bakfull älskling på söndagmorgonen.
drog vidare mot Trosa.

Match på schemat och sen var det hem och laga mat: Fläskfilé ala Ohlson-syskonen, fast på mitt sätt. Hehe.

Sitter och tittar på Tyra banks Show. Just nu har ddom en 16-årig flicka som gäst. Hon jobbar som strippa, vill jobba med porr och säger att hon trivs med det. Hon verkar tro att hon är oförstörbar och att hon inte kan råka illa ut. Hennes pappa var också med i programmet och stöttade henne. T.o.m att vara porrstjärna. Stackars flicka säger jag bara. Stackars flicka som inte förstår bättre. (Inte för att jag vet, för jag har aldrig varit i närheten av att jobba med sånt) Hoppas hon inser att hon borde byta bransch innan det är för sent.

"It's a thief in the night to come and grab you"

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0