London - Dag 5

Dagen började med att vakna kl 15.15, upp och käka "frukost" som bestod av rester sen gårdagen och sen skulle vi kolla på "the invention of lying" men den började hacka mitt i filmen. Bytte till en film som heter "Tell No One" Den var bra, men eftersom den var på Franska och texten var på engelska hade jag lite problem att hänga med. Fattade nog 75% av filmen men den var bra iallafall.

Strax efter 21 gick vi till Thai-restaurangen som ligger i närheten och åt middag. CocosRis med röd curry-kyckling. Starkt men gott! Efter maten tog vi en tur med bilen. Vi åkte förbi Big Ben och London Eye. Det var härligt att få se London igen!

Sen vi kom hem har vi tittat på en film jag inte minns titeln på. Det var en amerikansk football film! :)

Dygnsrytmen har blivit helt åt skogen men imorgon tänkte jag försöka komma upp senast 12.

"Do you know what separates winners from losers?"
"The score"
AWESOME!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0