London - Dag 8 (liten uppdatering)

Dagens första inlägg stämde inte riktigt med hur det blev. Strax innan 17 tiden åkte jag och Liza till East Croydon och träffade Iain och Darren! :) Som vanligt var jag ganska nervös till en början men det släppte efter en stund. Liza sa att vi var tvugna att åka hem kl 20.00 eftersom vi skulle äta middag, packa inför hemresan och sen gå och se AVATAR.
Jag tyckte att det skulle vara tråkigt att åka hem så "tidigt" eftersom jag träffar Iain MAX en gång om året. Först försökte jag förhandla så vi kunde stanna till 20.30 iallafall men Liza var nog lite stressad. Så hon fick som hon ville... Och jag fick som jag ville. Liza åkte hem lite tidigare så stannade jag kvar med grabbarna som spelade biljard. Jag gjorde ett par försök, men tappade tålamodet så jag gav upp. Härligt att få ses igen iallafall!

Tog mig hela vägen hem till Liza på egen hand från East Croydon (ca 1 timme). Ganska bra jobbat med tanke på mitt extremt dåliga lokalsinne.

Avatar var sjuuuuuuuukt bra! Jenny älskar IMAX! <3 Hur bra bild som helst och filmen är ju en av världens vackraste filmer!

Har dessutom sett 3 rävar idag! :) Coolt

Nu ska jag försöka få 4 timmars sömn innan jag måste upp igen och åka hela vägen hem till Sverige! =/ Vill stanna längre ju! Få helt enkelt ta o åka tillbaka snart som fan!

God Natt allihopa! Eller ska man säga god morgon?

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0