London - Dag 8

God morgon! Eller ah klockan är 15.00 men vi gick upp för 1 ½ timme sen. Ikväll ska vi se Avatar på IMAX! :D Wohoo! Innan dess ska vi nog bara glida runt i London o chilla!

Inatt drömde jag en underbar dröm:
Jag jobbade på nån bar/butik i London och en kväll kom Brendon Urie som behövde hjälp med något. Jag hjälpte honom på ett proffsigt sätt men när han hade fått hjälp och var på väg därifrån stoppade jag honom och kramade honom. Jag grät, han undrade varför och jag sa att det var för att jag var så lycklig.
Han stannnade kvar och umgicks med mig en bra stund. Han trodde först att jag kände igen honom från en serie-tidning han hade skapat men jag sa att det var hans musik.
Jag frågade om det skulle komma ett 3:e Panic-album det här året men han sa nej. När jag frågade om det nånsin skulle komma ett 3:e album sa han nej igen. Jag blev lite ledsen men det gick över ganska fort. Jag kom på att jag ville ta lite bilder på oss så jag började fota lite. När jag posade med en "fjortis-mun" pussade han mig på munnen. Sen pussade han Liza som också var där.
Skum men underbar dröm!
Brendon Urie <3

Dröm

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0