London - Hemresan

Efter en natt nästan helt utan sömn gick jag upp kl. 9 för att åka hem till Sverige. Matt körde oss till tunnelbanan! När vi kom till Victoria (stationen) vinkade Liza av mig och sen skulle jag hitta hållplatsen min buss skulle gå ifrån.
Sprang fram och tillbaka på busstationen i ungefär 10-15 minuter innan jag frågade en man var bussen gick ifrån. Inte konstigt att man inte hittar när "National Express" har en helt egen buss-terminal. Kom iväg rätt sent så jag var orolig att det skulle bli stressigt.
När jag kom fram till flygplatsen flöt det mesta på bra. Det är bara alla köer som jag verkligen hatar! Vet inte varför men jag tycker verkligen att det är jobbigt att vänta...

Flygningen gick bra. Betydligt bättre landning är på ditresan.

Mamma hämtade mig på flygplatsen och vi tog en sväng förbi McDonalds.

Jag är väldigt nöjd med resan iallafall! Härligt att få umgås med Liza! Jag ger resan JJJJJ/JJJJJ (5/5) i betyg! :) <3

Fick veta att jag kommer få tillbaka pengar på skatten så förhoppningsvis blir det en vända till i sommar! :)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0