Mer positiv!

Idag vaknade jag vid 09.00 och kände mig rätt pigg. Solen lyste in och bländade mig. Faster Sus ringde strax innan 10´och då var jag vaken. Drygt en timme senare ringde Johan o då låg jag fortfarande kvar i sängen!
Nu är klockan snart 14 och det är en halvtimme sen jag gick upp. Låg alltså och Snoozade i nästan 4 timmar. Men det var nog sista gången på ett tag.

Idag känner jag mig mer positiv än igår. Tänkte köra igång mitt Wii och träna lite men innan det tänkte jag att jag skulle mäta mig igen. Senaste "mät-inlägget" var 4/1 -10 så det var väl på tiden. Här är resultaten:

Mått:
Byst - 90 cm (måste fått större boobs då?)
Överarmar - 32,5 cm
"Midja" - 95 cm (MINUS 2 CM! :) )
Höft/rumpa - 100 cm
Lår - 53 cm
Vader - 38,8 cm


Vikt:
66,8 kg

Känns ju bra att siffrorna börjar röra sig neråt. Sakta men säkert. Jag har ju faktiskt inte ändrat på mina matvanor utan bara tränat fotboll!! Fr.o.m onsdag nästa vecka (när jag börjar på mitt nya jobb) ska jag ta tag i matvanorna ordentligt också!)


Nu ska jag hitta på något äta!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0