Städning...

Nu tycker jag att alla som har sagt att jag är dålig på att städa mitt rum kan be om ursäkt. Jag är rätt bra på att städa, men jag gör det inte särskilt ofta! Det finns en skillnad liksom. :) Nu ser det väldigt fint ut på mitt rum. Har bara lite "finslipning" kvar.

Har fortfarande ont i benhinnorna :( Blev ingen simning idag heller. Skulle låna bilen när mamma och pappa kom hem men så skulle ju mamma ha bilen. Jag tycker att safiren har lite knasiga öppettider. Idag ahr dom öppet 13.30-19.30 o då har dom simskola o massa skit under tiden. Det är ioförsig ganska bra men ändå.

Vilket jävla väder vi har idag då?! Det är den 20 april och det SNÖAR?!?! Än så länge ligger det inte kvar på marken men iallafall!!

OJ vad trött jag blev! xD 

HEJA HV!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0