Förstår inte riktigt...

Ibland undrar jag hur jag själv fungerar. Vissa saker är ibland inte som dom ska. Alltså, ibland är jag ju bara konstig, men det är ju så jag är som person.

Men andra gånger tänker jag på saker som jag kanske inte borde tänka på. Kan inte rå för det men när jag tänker på vissa saker hamnar jag i min egen värld.
Idag har jag lite svårt att andas och det känns som att det har något samband med tankarna. Jag brukar kunna få så till och från: svårt att andas.... Det känns ungefär som att jag har blivit slagen i magen eller något. Som att man kan ta in hälften av luften man behöver. Ibland går det så långt att jag blir yr. Nu har jag haft en period när jag få så rätt ofta... Måste försöka lista ut varför jag får så...

Nu ska jag och Johan lägga oss! Båda ska upp tidigt imorgon..

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0