LAPTOP

Premiär! Första blogginlägget med min nya laptop! Jag fick ju i födelsedagspresent av mamma o pappa ett bidrag till en laptop! Nu har jag äntligen köpt den! Det fick bli en Acer Aspire o jag hoppas den kommer fungera som den ska!

Dagen har varit seg o nu är jag supertrött... Har varit dåligt med svar o dåligt med sälj. Men det bästa under dagen var när i fick ett mail med en länk ifrån uppsala kontoret. Det var en youtube-video där alla uppsalas säljare satt tilsammans, och personen som filmade skrek: Ska vi spöa Stockholm?! (eller nå sånt) O alla skrek JAAAA! x2...... Så vi svarade med en egen video... Grymt som fan!!!! http://www.youtube.com/watch?v=00E9RL177qo

Nu har jag väldigt trevligt sällskap av Karlsson o Johan som just nu spelar Guitar Hero Metallica! Duktiga dom är!!!

Snart ska vi titta på rush hour, o äta grönsaker med dip!!! MUMS!!

XXX


Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig <3

2010-08-22 @ 23:31:37
Postat av: jenny

Jag älskar dig med! <3

2010-08-24 @ 00:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0