Good bye, Spärrservice!

Jaa, nästan 4 månader var jag på Securia Spärrservice... Idag var min sista dag. Anledningen var att jag inte säljer tillräckligt bra.
Tycker ju att det har gått mycket bättre på senare tiden, men ledningen tyckte att jag har sålt så lite så dom inte kunde ha mig kvar.
Hade ett möte med min chef Y o han gav mig jättemycket beröm för min personlighet och min arbetsmoral. Han sa att han verkligen respekterar mig och gillar mitt sätt att vara. MEN.... ledningen tycker...blah blah...

Han frågade vad jag tyckte själv, men jag kunde inte svara direkt. Försökte verkligen men kunde inte hålla tillbaka. Det som gjorde mig mest ledsen var inte att jag inte får ringa massa folk, utan för att jag verkligen trivdes verkligen med folket o stämningen. Det var verkligen kul att gå till jobbet varje dag! (även om jag vissa dagar var lite trött o så)

Samtalet med Y var jättejobbigt på ett sätt eftersom vi faktiskt bestämde att jag skulle sluta, men på ett annat sätt kändes det så bra att höra allt han sa. Han tyckte verkligen att jag skulle jobba i butik o de e ju de jag vill göra!

På vägen hem, när jag skulle kliva av tunnelbanan såg en kille att jag var ledsen så han släppte förbi mig så jag fick gå före. När jag hade gått förbi honom ställde jag mig i kö för att gå av tåget o då kände jag en hand på axeln. Det var en kvinna jag aldrig sett förut. Tog ur hörlurarna, o då sa hon: "Det ordnar sig". Jag tackade så mycket och log! Fan vilka underbara människor det finns! <3 Tack ännu en gång, vem du nu var!!

Imorgon ska jag ha Lykke! <3 Min älskade bebis! Han saknat henne så otroligt mycket! Var o träffade henne idag eftersom jag skulle kolla om jag hade rätt nyckel! Oj vad glad hon blev, och OJ vad glad jag blev! Hoppas på att få ha henne en del nu ett tag! Världens underbaraste <3 (jag vet att Johan inte läser min blogg så jag kan skriva så med gott samvete) xD

Har ett nytt band på min top 5 lista: Volbeat... Jäklar va bra dom är! <3 Önskar verkligen att jag får ett jobb innan 9/10 för då spelar dom på hovet o jag vill verkligen se dom då!!!

Dance all people i hold the gun, connected to my own self
Well Mrs. Ness is lying in a pool of blood
How could she do this to me

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0