Söka jobb

Den här veckan har jag hunnit med att söka lite jobb. närmare bestämt 12 st! Dessutom har jag haft Lykke också! Världens mysigaste hund! <3 

Igår var jag i skärholmen med Nathalie. Jag var där lite innan henne så jag bestämde mig för att lämna in några ansökningar under tiden jag väntade. Först gick jag in på Åhléns men där var den personalansvariga på lunch. Så jag gick in på lagerhaus. Där frågade jag efter den som var personalansvarig och fick prata med en jättetrevlig tjej. Hon fick mitt CV och började bläddra på en gång. "Har du tid nu?" frågade hon. "Jaa visst" sa jag och fick komma in på en kort intervju på en gång! Riktigt kul! Just nu har dom en tjänst (vikariat) på 50% fram till sista Januari. Hoppas verkligen hon hör av sig! :) Det skulle verkligen vara jättekul o jobba där! :) Vill ju jobba i butik! :D

Fr.o.m idag kommer vi vara 7 personer (inkl. johan) som bor i casa de Karlkvist! Idag fick vi ytterligare en inneboende! :) ska bli spännande o se hur detta fungerar! Igår möblerades det om på nästan hela övervåningen. Det blev väldigt bra iallafall!

Undrar om det är för att jag blev deppig som jag varit såååååå trött denna vecka. Deppig att sluta på Securia... Har verkligen bara känt för att sova hela veckan, men dessvärre kan jag ju inte sova HELA dagarna! Måste ju ta hand om Lykke, söka jobb o vara vaken xD Hoppas iallafall att få lite jobb snart så jag kan komma in i lite rutiner igen...

Så fort jag får tillbaka mitt WII ska jag börja ORDENTLIGT att träna på det! Har ju kännt i benhinnorna igen så jag har inte vågat träna fotboll, o denna vecka har jag verkligen inte haft ork till någonting...

Det mest tråkiga med att jag inte har mitt jobb kvar är att det kommer dröja ytterligare innan vi kan köpa lägenhet! Det är verkligen det värsta av allt! Nästa grej är att jag inte kommer kunna resa på ett tag heller. Jag hade ju så gärna åkt utomlands i höst, när den värsta depp-perioden kommer. Jag har ju annars ett förslag om att jag och Johan ska åka utomlands när vi firar 5 år i januari! 5 ÅR!!! Det är ju sjukt vad tiden går fort! Innan man vet ordet av det kommer väl villa, volvo, husvagn, ungar o hund?? o snart kommer väl 40års-krisen också? xD

Neej, nu är jag på väg att somna... Måste duscha o lägga mig nu...
Gooooood night!!!

XXX

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tur att du slipper Johans 40-årskris, han har ju redan "penisförlängaren" x'D

2010-08-27 @ 18:58:23
URL: http://callmelee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0