året som varit...

Bara 4 timmar kvar nu på detta år, som började 10-talet! Det har varit ett händelserikt år, både bra och dåligt.

Kortsammanfattning:

Januari:

Året började med att fira 4 år med Min älskling <3 Hotell, bio och mat!
Snart därefter blev det lite strul och missförståd vilket ledde till en uppbruten vänskap.
Firade Gurra som fyllde 20

Februari:
Köpte en LG-telefon (igen)
Var dagmatte åt Lykke <3
Skrev in mig på AF!
Åkte till London med Johan.
Började jobba som snöskottare
Träffade Karlssons Alle för första gången
Jobbade lite på Sunlight

Mars:
Började spela i TeamRosa
Johan fyllde 20 år
Jag åkte till London och Johan åkte till Thailand i 2 veckor, (det längsta vi varit ifrån varandra på 4 år)

April:
Var i London hos Liza i 9 dagar!
Träffade Iain för 3:e gången :)
Såg Avatar 3D på IMAX (hihi, IMAX karlsson!)
Blev anställd hos Securia Systems AB som telefonförsäljare.
Såg Kick-Ass för första gången
fick benhinneinflammation
HV71 vann sm-guld i ishockey
Firade Valborg med Johan och Karlsson

Maj:
Brorsan fyllde 18
Mamma fyllde 25 igen
Var på väg att krocka när 2 mopedister sket i väjningsplikten
Johan och jag började gå på visningar i Tullinge
Vänskapen som tidigare tog ett break återupptogs

Juni:
Jag fyllde 20år
Trosamarknad blev utan tivoli
Vi budade på en lägenhet i Tullinge
Marcus Sörensen blev draftad till Ottawa

Juli:
Vädret var sjuk varmt
Åkte på tjej-weekend med mamma, Ange o Nattis. mycket trevligt!
Bodde i JanEs lägenhet ett par veckor.
Skulle åkt utomlands på min semester med det blev aldrig av
Åkte till skara sommarland med Johan och familjen.
Var på Classic car week med Johan och Corvetten
Det jättefina utomlands-vädret tog slut när min semester började

Augusti:
Jobbade
köpte min laptop
Fick sparken efter 4 månader på Securia
Glemba och Bubba flyttade in i vårat hus
Började söka massor med jobb.

September:
Var dagmatte åt lykke igen
Vinkade hejdå till Erik som åkte norrut för att bli brandman
Ännu en gång bröts vänskapen upp, men denna gång på ett sämre sätt än tidigare.
började lyssna på Volbeat
Vann vår serie med TeamRosa
Röstade i valet för första gången

Oktober:
Gick ner under 70 kg
Såg Volbeat för första gången på Hovet. GRYMT BRA!
Var ute med Johan o hans jobbarkompisar! Mycket trevlig kväll på The strip"
Sökte massa jobb

November:
Jobbade för fastighetsjouren
Bokade resa till London och Liza <3
Gjorde 3rättersmiddag till johan och Karlsson
Fick jobbet som "dammsugsförsäljare"
Köpte min andra mobil för i år.
Johan och jag blev matförgiftade
Jag köpte min bil

December:
Min bil failade på motorvägen när det var -16*C. KALLT! Generatorremmen gick av.
Åkte för 3:e gången till London för att träffa Liza. <3
Började på mitt nya jobb. Verkar vara ett generöst företag och än så länge trivs jag!
Hade världens stressigaste jul, men jag hann.
Julen var supertrevlig!
Blev rödhårig igen (23/12)
Åkte till Trysil i melladagarna! Riktigt kul! HADERAAA!!

Nu är vi här: kl 23.00... En timma kvar på detta år! Idag firar jag nyår med mamma, pappa, Johan och Karlsson! Vi har precis ätit Oxfilé med potatisgratäng och nu tittar vi på JVM!

Detta år har med andra ord varit bra, dåligt, roligt, tråkigt, innehållt mycket skratt, en del tårar, "förlorade" vänner, nyfunna vänner, mycket nya kunskaper och en hel del kärlek!

Gott nytt år alla som läser min blogg!! Början på nästa år kommer bli AWESOME! Snart får ni veta varför!

XXX



Kommentarer
Postat av: Mamma

Härlig sammanfattning. Den innehåller det livet mest består av, allt från missförstånd till massor med kärlek. Från mig till dig skickar jag massor med kärlek. Jag älskar dig väldigt mycket min kära dotter!

2011-01-01 @ 23:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0