Due date

Nu var den jultraditionen avverkad: Bio på juldagen! Vi åkte till Heron City och började med middagen. Jag åt kycklingfilé m ris+pommes. :) Gott gott! Efter maten såg vi Due Date! Den var bra och rolig! Tyckte kanske att det var mer en hyrfilm än en biofilm men det var väldigt trevligt! Mamma och pappa bjöd! Tack så mycket för det! <3 Älskar er!

Ibland undrar man ju om det finns någon som sitter "där uppe" och bestämmer. Vill han/hon jävlas eller försöker han/hon mena något?? Vad är oddsen liksom? Man undrar ju...
Just nu sitter jag i JanEs lägenhet och surfar på 99"-skärmen. Dessvärre får jag ganska ont i ögonen av den, men det brukar släppa efter nån timme eller så.
Jag väntar på att min "sambo-for-one-night" ska komma hit! Karlsson :) YAY! Träffade honom på Heron eftersom han också skulle på bio fast med sin syster. Imorgon ska ju vi åka till Trysil så det går myket fortare att åka härifrån till Sthlm C. När han kommer ska vi titta på Cunning Stunts (metallica-DVD) och bara ha mysigt! :) Alltid lika trevligt o träffa Karlsson!
Stackarn kommer nog tröttna på mig eftersom vi ska umgås minst en vecka i sträck nu! xD Han ska nämligen fira nyår med oss i Trosa. (första gången jag och Johan firar tillsammans i Trosa btw) Alle, Karlssons tjej, skulle också varit med egentligen, men hon fick andra planer!
Nu börjar jag bli lite trött o väldigt törstig!!! Bäst att jag tar ett glas vatten!!
XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0