Jul...

Jaa, den här julen blev väl lite stressigare än vad jag räknat med från början, men det blev väldigt bra iallafall! :) Jag är supernöjd med gårdagens firande!

Den 23/12 åkte jag till Skärholmen för att julhandla ALLA julklappar (utom Johans) eftersom jag fick lite problem: Den 23/11 beställde jag hem dextros (fruktsocker) för att kunna göra karameller som julklapp. Och nu en månad och 5 samtal till företaget har jag fortfarande inte fått rätt burk Jag fick hem en burk men med fel innehåll, så jag ringde, o dom skulle lösa probemet. Inget hände, ringde igen: Hela deras datasystem låg nere. Ringde några dagar senare, hon skulle ordna det. Fick hem en retursedel till burken jag hade fått, men ingen dextros. Ringde och frågade, den var beställd och skulle skickas när dom fick den. 20/12 fick jag en påminnelsefaktura, ringde upp igen och sa att jag inte ville betala förrän jag fått rätt burk. Rätt burk hade inte ens kommit in till deras lager, så jag sa att jag inte vill ha den. STÖRT mycket jobb för ingenting!!! Fick handla det jag skulle ha på panduro istället. så vad ni än gör: handla inte på shopping4net.se :)

Lyckades få iordning karameller till alla som skulle ha på julafton! PUH!

Som vanlig tradition brukar vi köpa julgran den 23/12. I år var vi sent ute o kl.21.00 gick jag och pappa för att köpa årets gran! När vi kom dit tittade vi på alla granar som fanns där. Och den finaste granen som fanns där såg ut typ som: Ta en fin gran och kör över den med en lastbil 10 gånger. Blev ingen gran den 23:e....
På julafton åkte jag till Trossen och skulle handla lite och då fick jag med mig en jul-en (en, som i busken en) hem. :)

Igår kom jag fram till att jag vill plugga till resekonsult! KOllade på lite utbildningar och tyvärr är det ju ganska dyrt! Men förhoppningsvis kan jag spara till det!

Nu håller jag på att packa inför trysil. Ska precis börja vakuumförpacka alla kläder nu. På vägen hem finns det lite mer plats i bilen eftersom all mat inte ska med hem.

Detta blev ett lite konstigt inlägg med massa olika ämnen.. Knasigt men så är det!  Här kommer lite bilder från julen:






Imorgon sticker jag till Trysil! :) AWESOME!

XXX

Kommentarer
Postat av: Liza

Hahahahhaa dessa bilder är klockrena!!! Älska familjen Karlkvist !

2010-12-25 @ 20:09:41
URL: http://storyofz.blogg.se/
Postat av: En av snyggingarna

Gillar din blogg. Kanske inte alla bilder men kul har vi ju. Älskar dig!

2010-12-29 @ 23:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0