Nytt rekord!!

Mitt nya nyaste bästa rekord: 16 LÄSARE på en och samma dag! xD

Har inte skrivit på över en vecka nu, men det bror på att jag har haft fullt upp! Har jobbat/haft utbildning VARJE dag i 8 dagar nu... Har varken orkat eller hunnit skriva nåt! Men NU: JULLEDIGT! :D

Imorgon ska jag på ett "Mega-jul-vansinnes-party" (som det kallades av nån chef/höjdare på mitt företag). Det är en julfest men jobbet, 250 pers ungefär. Man ska vara utklädd och jag ska vara smurf. Tråkig som jag är kör jag på samma som jag gjorde på Nattas 18-års dag och hennes studentskiva. Det stod mellan smurf och jätte-bebis. Johan tyckte inte att bebis var nån bra idé. Själv kommer han vara doktor (sjuksyster).
Vi kommer bli bjudna på mat, hotellrum och frukost! :) Dessutom lite roliga aktiviteter på kvällen som auktion, live-band m.m :)

Börjar känna mig lite stressad över julshoppingen. Har köpt 2 julklappar hittills (4 dagar innan jul). Båda är till Johan!!!! Men på onsdag ska jag ut på seriös julSHOPPING!!!! Måste börja på en lista. Vad ska jag köpa till alla. Min planering sprack lite när shopping4net sumpade mina julklappar!! (genom att inte skicka rätt burk och sen ta 1000 år på sig att skicka en ny!) Ska leta lite efter det jag söker annars får det vara.

Jag trivs väldigt bra på mitt nya jobb iallafall! :)

Nu är det äntligen middag!!!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0