sova

nu ska jag precis sova, så det blir bara en snabbis idag!

Idag blev vi klara med snöskottningen på ett stort tak i södertälje, efter 4 dagars hårt arbete! Vi är duktiga!
Nu har jag ont i mitt högra knä men hoppas det blir bättre tills imorn.
Vilade en stund när jag kom hem, o sen ringde farmor o ville ha skjuts till trossen. Självklart ställer jag upp.

Efter en stunds shopping åkte jaghem och hjälpte mamma att göra pizzasalad till 25 hungriga hockeypojkar, medan mamma gjorde deras varmrätt: Pasta m köttfärssås! Sen gjorde vi middag till oss själva: Köttbullar m stuvade makaroner. Jag åt en 3/4 köttbulle och 4 matskedar makaroner. Var inte hungrig och hade inte heller nån aptit, troligtvis för att jag är trött! Men det var trevligt att vara i köket med mamma iallafall! Hann babbla en bra stund om allt o inget.

Mer än så blir det inte idag! God natt!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0