Fisefjärt

Idag fick Johan äran att bestämma inlägg. Ordet har han själv kommit på, och det är egentligen ett av mina smeknamn (från honom). Nej jag fiser inte ofta! Vet inte riktigt hur det kom sig att han kallar mig för det.

Igår (fredag) var jag först på jobbet. Först Årsta sen Södertälje.
Efter jobbet var det att dra vidare mot sthlm. Tåget var som vanligt försenat och jag blir bara mer och MER irriterad för varje gång jag åker med SL! Men men.. Johan hoppade på i Tumba men hittade mig på tåget först i flemingsberg eller nåt.
Vi gick direkt till SF sergel och hämtade ut bio-biljetterna till "I love you, Phillip Morris". Medan Johan väntade på Karlsson och Alexandra gick jag över till H&M mittemot och köpte ett par skor och bytte om. Mina stövlar var genomblöta efter en dag på jobbet. (plastpåsar i skorna hjälper inte i tö-väder). Hittade ett par snygga skor på rea. Strax innan jag skulle betala kom de andra 3 och hlsade. Första gången jag träffade Alexandra... Gick till Donken för att äta lite middag och sen tillbaka till biografen.
Filmen var riktig bra! Verkligen värd att se. Jag älskar Jim Carrey!
Det var väldigt trevligt att träffa Alexandra. Hon verkar som en väldigt trevlig och vettig tjej. Karlsson har haft tur! Hoppas vi ses snart igen!

Idag har jag fått sovmorgon!! Skööönt! Sen har vi varit och kollat på "Hoooot Roooods" idag. Nu sitter jag här efter en 3-rätters middag med Johans familj + Tess familj.

Johan jobbar imorgon så jag funderar på att åka till Ikea imorgon. Sen ska jag ju hem till Kusinvitamin som fyller hela 22 år! :)

Nu ska vi ta o lägga oss! Goood Night everyone! :D

"One night and one more time. Thanks for the memories, Even though they weren't so great. He tastes like you only sweeter."

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0