Godmorgon!

Sitter i soffan o kollar på OC, med en Lykke i knät. Hon ligger och sover... Världens sötaste!!

sömnig liten brud..

Var ganska duktig igårkväll: Städade på rummet OCH sydde upp ett par jeans. Ska försöka övertala Johan så jag kan sy upp hans jeans som han har fått från (farbror) JanE.
Testade min kjol jag sydde för ett tag sen. Dessvärre hade ena sömmen spruckit. Den är faktiskt ganska snygg. Utom att jag inte vet vad jag kan ha till den. Skjorta kanske skulle vara snyggt. Får väl ta lite bilder med olika alternativ så får ni se! :)

Igår avslutade jag OC säsong 3. Det avsnitt där Marissa ska lämna Newport för att jobba på en båt med sin pappa. Kunde inte hålla tillbaka tårarna när Marissa och Summer "tar farväl". Jag kände verkligen att jag ahde varit med om precis samma sak! Det är inte lätt att skiljas från sin bästa vän, det kan jag lova!
Men snart ses vi igen! <3 Om en vecka är jag hos henne! Längtar så oerhört mycket!

"A penny for your thoughts but a dollar for your insides, Or a fortune for your disaster"

XXX


Kommentarer
Postat av: Liza

ALSKA OC !!! Och ALSKAAAA att du snart kommer hit !!! <3

2010-02-05 @ 13:57:21
URL: http://storyofz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0