Kanske skulle satsa på lördagsmys istället?

Blev ingen uppdatering igår.. Sorry.

19.00 gick bussen till Södertälje igår. Var framme strax efter 20 och Johan kom och hämtade mig. NÄr vi kom hem var det OS-hockey som gällde. Sverige vann, efter en onödigt spännande avslutning på matchen, med 4-2. Nästa match på måndag morgon. Spännande!
Efter matchen ville Johan spela TV-spel (som vanligt) så jag gick ner och spelade The Sims3. Ganska skumt egentligen hur man kan tycka att det spelet är SÅ roligt! Kanske skulle satsa på att spela lite mer idag!

Den här veckan har jag spelat bingo på nätet också! Det är faktiskt riktigt roligt. Jag vet: Tantvarning!! Funderar på att ta det till mormor/farmor-varning och spela bingolotto i helgen! Det är ju faktiskt roligt!
När jag var liten vann jag 1000:- på guldfynd. Alltid lika spännande!

(Detta inlägg blev av nån anledning inte upplagt igår... Hmm.. Ajja)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0