Konstig känsla

Har en riktigt konstig känsla i kroppen. Vet inte om det är lite resfeber eller om det har med sista avsnittet av OC att göra. Kanske beror på att jag försöker hålla mig borta ifrån socker så mycker som möjligt just nu? Skum känsla iaf.

Jag åker ju till London imorgon!!! :D WOHOOOOO! Ska bli riiiiiiktigt härligt! Mest rädd för att vi inte ska hitta hem till Liza imorgonkväll! Det går nog bra iallafall! 

Idag tittade jag klart på OC! Det är verkligen en riktigt bra serie! Lite sorgligt att det är sista säsongen bara!

Nu måste jag nog börja packa nu! :D

"From day one I talked about getting out.
But not forgetting about,
How all my worst fears are letting out.
He said why put a new address on the same old lonliness?
When breathing just passes the time,
Until we all just get old and die.
Now talking's just a waste of breath,
And living's just a waste of death.
And why put a new address on the same old lonliness?
And this is you and me and me and you until we've got nothing left."

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0