Längtan...

Just nu längtar jag något fruktansvärt till sommaren... Speciellt efter att jag pratade med Karlsson igår, och dessutom tjatar Johan om sammaren hela tiden. Ser verkligen framför mig hur vi sitter på våran baksida lagom till solnedgången, och äter grillat kött med färskpotatis o limesås! Till det dricker vi ISKALL cola! Under dagen kanske man åker och badar om det är tillräckligt varmt. Tar med en engångsgrill och grillar korv med bröd! Åh så underbart! Tänkte lägga in lite sommarbilder sen :)

Idag ringde Johan mig oc berättade att han kanske inte kan komma till mig idag. När jag frågade varför svarade han att han hade krockat på vägen till jobbet idag. Jag fick jätteont i magen först. Jag frågade om han hade gjort sig illa men det hade han inte. Någon hade kört ut framför honom så han körde in i sidan/bak på den. Det verkade som han var lugn när jag pratade med honom iallafall. Usch vad orolig jag blev! Men som sagt: tur att han mår bra och inte har ont nånstans... 

Sitter och lyssnar på Master of puppets, S&M versionen!! Helt underbar.. Nu kommer solot! <3 Gåshud över hela kroppen... Lyssna och njut: http://www.youtube.com/watch?v=6KtF7ql3FJc


"Blinded by me, can't see a thing"


XXX

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch jag gillar inte sådanna telefonsamtal! obehagligt, men tur att det hade gått bra ändå :)

2010-02-18 @ 20:41:45
URL: http://elinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0