Lockigt?

Inte det minsta! Satt med papiljotter i håret en bra stund efter att jag hade duschat. Blåste massor med fönen o sprayade en hel del (förlåt Jorden). Det blev ganska lockigt precis när jag tog ut dom, men efter ca 40 minuters promenad var lockarna i stort sett helt borta :( jag gillar ju lockigt hår! Fick låna "rullarna" av farmor för typ ett år sen eller nåt, så hittade jag dom häromdagen när jag städade. Var bara tvungen att testa! Sist fick jag samma frisyr som "kitty" i that 70's show! xD Inte snyggt.

Har lämnat hem Lykke för helgen nu. Så ska jag ha henne på måndag igen! Hon är verkligen världens mysigaste! Verkligen sällskapssjuk o "kramig".

idag märkte jag att vi har nån typ av radio på datan. Man kan lägga till stationer o söka på olika typer av musik. I sökfältet sökte jag på Metallica. Då fick jag upp en station som bara spelar Metallica-låtar! <3 Awesome! Jag har ju sån jävla idé-torka när det gäller musik. Kan slå upp Youtube o inte komma på en enda bra låt jag vill höra. sen när vi sitter i bilen o slänger i en skiva så kommer det typ 10000 låtar som man tycker är bra. Just nu spelas Battery från S&M! Börjar t.o.m tycka att den är bra.

Fredag idag då. PARTY PARTY!!! hahah, NOT! Eller på ett sätt blir det väl lite party: Vi ska äta oxfilé ikväll! Ska tjata lite på mamma så jag får göra potatisgratäng o Rödvinssås. Helst vitlöks cremefraish till också!
Jag börjar bli väldigt hungrig nu! Har vara ätit 4 skorpor o druckit 1 stor kopp te, o det var typ kl. 11.
Jag blir inte så hungrig på dagarna längre. Vet inte vad det beror på heller.
Kanske skulle ta lite av kycklingtacosen som blev kvar igår? :D Smaskens!


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0