Måndag morgon med hela familjen!

För ovanlighetens skull är hela familjen samlad i vardagsrummet. Ännu mer otroligt är att det är en måndag morgon kl. 06.00.
Sverige möter Finland i OS (ishockey) och efter 2 perioder leder Sverige med 3-0. En bra match där Sverige trycker på riktigt bra! Måste säga att jag gillar Niklas Wikegård! Riktigt skön kommenator!

Helgen har gått jättefort! Det har varit blandade känslor, men nu känns det riktigt bra. Det känns verkligen som att en tyngd har släppt från hjärtat nu när vi har pratat igenom allt...

Igår var vi hemma hos Anna (Johans syster) i hennes nya lägenhet. Hon börjar få det riktigt fint och det dröjer nog inte länge förrän hon har fått allt klart! Nu längtar jag verkligen efter att få flytta hemifrån, och ihop med Johan!

Man blir lite trött av att vara uppe sent och sen gå upp tidigt. Jag och Johan låg och pratade jättelänge, om allt och inget inatt... Helt underbart! <3 Jag älskar dig!

Tredje perioden nu! Go SWEDEN!

"put your hands up in the air, put your hands up in the air"

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0