Mycket resa

Idag åkte jag till Moraberg och hämtade min nya mobil! Ganska läskigt att åka buss i det här vädret. Speciellt när busschaffisen får för sig att ge sig ut på omkörning hela tiden.
Satte igång telefonen för ett par timmar sen. Har försökt förstå mig på den men den är ganska svår. Brukar ha ganska lätt för att förstå nya mobiler, men det kommer nog ta lite tid. Kan inte få igång internet på mobilen. Det kommer säkert!

I förrgårkväll skulle jag ock Johan lägga oss. Jag skulle testa Webcamen o se hur den funkade. Då hittade jag massa inställningar som gjorde bilderna lite roligare:

xDtungorxD

Man är ju riktigt snygg! HAHA!

Kanske skulle gå o lägga sig o läsa ett kapitel i min bok? Gooooood night

"Douse yourself in cheap perfume it's, So fitting, so fitting of the way you are. You can't cover it up. (Can't cover it up.)"

XXX


Kommentarer
Postat av: ange

HAHAHAHAHAHA!!!

2010-02-15 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0