Never marry a leprechaun!

Har precis tittat klart på "The tooth fairy". En familjefilm om en hockeystjärna som ofrivilligt får vara Tandfé för ett tag. En riktigt rolig film! Jag rekommenderar den verkligen!
Igår kväll tittade jag på "Twilight: New moon". Den var skitbra! Kan inte bestämma mig för om den var bättre än ettan eller inte.
Som ni kanske vet har ingen av filmerna kommit ut på DVD än, och då finns det en lösning:
http://www.movies-links.tv/

Där kan man t.o.m titta på vissa filmer som inte ens går på bio än. Började titta på "Lovely bones", som kommer till Sverige 5 mars, men bestämde mig efter 5 minuter att jag faktiskt vill se den på bio. Har väntat i flera år (överdriver faktiskt inte den här gången) på att den här filmen ska komma ut på bio så det vore dumt att se den på nätet. Har nästan läst klart boken, som förövrigt är SJUKT BRA!



SWE-GER 0-0, so far! Verkar vara en halvt flummig match... Typiskt att vi ska få Kanadensiska domare bara...
Börjar bli trött så jag tror inte jag orkar titta klart på matchen. Så ska jag ju upp o ha Lykke imorgon! Jag få ta o leka skiten ur henne på morgonen så kan vi kanske sova en stund på dagen. Det är så mysigt o ligga i soffan o sova med henne! :)
Har precis pratat med Karlsson på msn.. Jag tycker väldigt mycket om honom! Jag blir alltid glad när jag pratar med honom (utom när han jävlas med mig o min spy-fobi). :D Längtar till sommaren nu!



NU blev det 1-0! wohoo... Heja Sverige!

Ska titta lite till på hockeyn sen sova!

"Now I lay me down to sleep, Pray the Lord my soul to keep, If I die before I wake, Pray the Lord my soul to take"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0