Saker som gör mig glad...

Imorse när jag var ute på morgonpromenaden med Lykke sprack det upp på himlen och solen tittade fram. Efter att vi gått en stund kom jag på mig själv med att le. Jätte mycket! Jag blir verkligen lycklig av solen. O så får jag massa energi också. Synd bara att den inte tittar fram så ofta.

Hoppas att jag hinner åka och hämta ut min telefon idag!! Längtar tills jag får den!

Såg precis den nya Coca-Cola-reklamen. Stackarn o bli av med 2 flaskor! =/ xD Coca-cola gör mig också glad! :)

En annan sak som jag blir lycklig av är att jag ska åka till London om 9 dagar! :D Wohoo!!

Har sån där extrem huvudvärk idag så nu tänkte jag vila en stund.. <3

"Right here I stay, with a bullet in my back"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0