Saknad och längtan!

Jag gick precis igenom min bilddagbok och kollade på gamla bilder!

Jag började sakna så himla mycket då:
Bl.a så saknade jag min gamla, snygga kropp! Jag var 10kg lättare och var bara allmänt snygg! Konstigt att jag inte såg det då. Dessutom saknar jag mitt snygga hår jag hade förut!  En av de snyggast bilderna var en bild jag tog på turistbyrån sommaren 2008:
SNYGGING xD
Inte världens snyggaste "pose"
men jävlar vad snygg jag var i huvudet!

Sen saknar jag vänner också. Även fast vi har gått igenom en del på sista tiden så saknar jag dom så himla mycket. Bara att packa ihop lite saker o åka o grilla vid kallkällan i Tullgarn, eller bara sitta hemma o spela TV-spel eller titta på en bra film. Att kunna flumma lite o bara ha det mysigt.

Dessutom saknar jag Spanien! Kollade på bilder från spaninen 2008. Det var där all saknad började! Saknar stranden och värmen. Johnnys och Joshicos, Hamnen med bilar o båtar värda miljarder. O känslan man inte kan sätta ett pris på. (Däremot saknar jag INTE som där jävla kackerlackorna!)

Saknar London också! När jag kom till bilderna från London i oktober 2008 blev jag helt: ÅÅÅååååååååh!! Flumma runt på stan, träffa nya människor, uppleva London, ta massa snygga bilder och lyssna på "i kissed a girl"-låten o äta massa god mat! Försöka säga leicester square utan att lyckas o låta alla problem försvinna ett tag!

Jag saknar också Metallica och Panic! Som tur är har man ju musiken i lurarna.

Längtar så mycket till London 11-15 februari. O så längtar jag till sommaren! Värme, sol, bad o massa mys!

"I'm Freestylin'! Just saying what comes into the top of my head! Like it's just, R-Random! R-R-Random!
Umm, Oooooh! Ooooh!
There's a picture of New York! There's a picture of New York! There's a big, fat, crazy picture of New York!"

XXX



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0