SO FUCKING WHAT?!

Slog precis på "radio Metallica" på datorn. Den första låten var "Tuesday's Gone". Den påminner så mycket om när vi var hemma hos Karlsson och badade i hans bubbelbad och lyssnade på metallica! :D Det var en riktigt trevlig kväll faktiskt!

My boys
Snygg som man är...

Idag var jag på Arbetsförmedlingen igen, och det var fan den TRÅKIGASTE förmiddagen jag har haft i år!!! Först basinfo: Power-point presentation som kunde gått dubbelt så fort. Kvinnan som framförde presentationen verkade inte alls glad över att göra det, och jag tycker personligen att en del info var rätt onödig. Men men. Efter det var det bara att sätta sig ner... I TVÅ TIMMAR! Vänta på min tur att träffa handläggare... Blev bara hungrigare och hungrigare hela tiden och fick bara tråkigare och tråkigare.

NU spelas SO WHAT.. Verkligen inte en bra låt, och jag tror inte mamma skulle älska texten om man säger så:

Well I've fucked a queen
I've fucked Bach
I've even sucked an old mans cock
So what? So what?
And I've fucked a sheep
I've fucked a goat
I rammed my cock right down his throat
So what? So what?
So what? So what, you boring little fuck?

(litet urklipp bara) ;)

Om 2 dagar åker jag till London! Längtar så mycket så jag tror jag sprängs snart! Det ska bli så underbart! Oxfordstreet, London eye, big ben, starbucks och framför allt: LIZA!
Kan inte beskriva saknaden med ord. Men snart så!! :) Kanske skulle räkna timmar istället? :)
Funderar på att börja packa redan ikväll.. Kommer säkert på nåt som ska tvättas eller så. Annars har jag ju ett rum som MÅSTE städas.
Eller träna lite.
Eller kolla på S&M (Metallica dvd, för er som inte vet)
Hursomhelst kommer ja få tiden att gå. <3

"Swallow future, spit out hope
Burn your face upon the chrome"

XXX

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hata låten......

2010-02-16 @ 21:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0