Vad fan hände?!

Du vet när nåt händer så fort så man knappt hinner uppfatta det? Det hände mig precis.
Igår fick jag en platsanvisning från AF. Dom ville att jag skulle söka jobbet som snöskottare. Vet inte riktigt om det var det jag hade tänkt mig, men när man får en platsanvisning MÅSTE man söka jobbet, annars kan man få indragen A-kassa (som jag inte har än). Så jag skickade iväg en ansökan igår.
Idag ringde dom och sa att jag skulle komma in imorgon! Helt galet. Från att jag skickade ansökan till att jag börjar jobba är det ca 40 timmar. Det absolut bästa med det här jobbet är att jag kan spara pengar och åka till London i april, när Johan är i thailand.

Egentligen är jag på tok för trött för att skriva. Har sovit jätte dåligt sen i fredags! Måste lägga mig tidigt ikväll eftersom jag börjar runt 07-tiden.

"I see the tortoise and the hare in a rat-race and it fits like a glove under my sleeve, just wait till then"

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0